بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

آخرین مطالب
آخرین نظرات

مقدمه

پنجشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۰، ۰۹:۰۱ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

امروز ۱۲/۱/۸۹ و تصمیم گرفتم به امید خدا این کار رو شروع کنم  ودوست دارم پاتوق همه بچه حزب اللهی ها بشه تا چشم این سوسول موسولا دربیاد .ایشالا /موضوع هامم در سمت راست می بینید آدرس ایمیلمم  تو (پست اکترونیک) هست دیگه براتون بگم /ایشالا می خوایم درمورد مسائل زیر بریم جلو :

۱- علائم ظهور (ازکتب مختلف -بحارالانوار جلد۱۳ )

(البته مباحثه ای بشه بهتره)

۲-دغده های شیعه (مخصوصا بچه حزب اللهی )

۳-بچه حزب اللهی و (سمعاوطاعتا)

(پیرامون ولایت فقیه-رهبری)

۴- بچه حزب اللهی و شاخص ها ومعیارها

(پیرامون سه شاخصه اصلی که حضرت آقا در ۸۹ فرمودند)

(اخلاص - بصیرت -عمل به موقع بدون افراط وتفریط) 

۵-بچه حزب اللهی ،شهادت وایثار

۶-بچه حزب اللهی به روایت تصویر

(عکس های بدون شرح)

 

 

فعلا به امید خدا اینا رو شروع می کنم اگه چیزی کمه نظر بدید .

  • محسن هادی

نظرات  (۱)

بسم رب المهدی

سلام علیکم،به به چی قشنگ بود...
راستی مطلب تازه تون رو همه خوندم ،اونم قشنگ بود...
اما نشد اونجا نظر بدم.اومدم یه سری زدم به آرشیو.
راستی من برای پیامک عضو شدم اما برام دیگه نمی یاد

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی