بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

آخرین مطالب
آخرین نظرات

بچه حزب اللهی کیست ؟

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۴۴ ب.ظ

بچه حزب اللهی کیست ؟. . .


لطفا نظر خود را در مورد این که چه کسی را می توان خطاب کرد بچه حزب اللهی و چه باید ها و نباید هایی برای اوست را ارائه دهید ...باشد تا قبول افتد ....و با اجماع آن به نتایج مطلوب برسیم انشالله .

(((((((مجموع نظرات )))))))

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


پایان نوشت : اینکه حقیر بنا به جمع بندی بگذارم خود جای ایراد دارد و خویش را در آن مقام نمی بینم ..لیکن  برا جمع بندی مبحث با قلم ضعیف و همه  ی کاستی هایم نظر خود را تقدیم می کنم .


اجماع نظرات را به دو دسته  می توان تقسیم نمود و بعضی از بزرگواران  نظرات کلی و کاملی داده بودند و برخی به بیان جزئیات و الخ ... پرداخته بودند  و فارغ از مع الغیر نظرات جمع بندی این حقیر خلاصه شد در پاراگراف زیر :


از "ب" تا "ی" بچه حزب اللهی باید طریقی را بپیماید و آن طریق راهی نیست جز "سبیل الله " و مقصد آن رسیدن به مقام "رضا" است  حال این که این سیر در کالبد زمان باید مشمول "مبدا ، مسیر و مقصود" شود  و "فاذا فرقت فانصب " را می توان نقطه ی رهایی فرض نمود و الخ .... رسیدن به مقام شریف بچه حزب اللهی  همان رسیدن به جایگاه "عبد " بودن است ... که این مقام را من کان لله کان الله له بدان ...

محتاج دعایتان .


  • محسن هادی

اللهی

بچه

بقیع

حزب

رمضان

عکس

نظرات  (۵۱)

سلام
بچه حزب اللهی ب کسی گفته میشود ک واجباتشان را انجام دهد ترک محرمات کنن
مستحباتشان را انجام دهند
کمک به خلق الله کنند
ولایتی شدیدا باشند عاشق امام و شهدا و عاشق شهادت باشند
و مهم تر از همه خودشان را وقف خدا و آقا امام زمان عجل الله کنن
سلام داداش
چه کار قشنگی رو شروع کردی خدا قوت
واما

به نظر این حقیر کسی که واجبات دین رو عمل کنه و به دیگران هم گوش زد کنه میشه گفت بچه حزب الهی
اما . . .
ممنون از ایمیل ها تو وبلاگم منتظرت هستم .این از این .
اما حزب اللهی واقعی کسیه که همه چیزش وهمه کارش برای خدا وخلق خدا باشه .از خوابیدنش تا درس خوندنش ....تا کار کردنش ....تامسجد وبسیج رفتنش
  • ارتفاعات انار
  • سلام و خداقوت .
    همیشه به این فکر می کنم کسی می تواند بچه حزب اللهی باشد که :

    1- در کنار دانش علمی خود بینش دینی خود را هم بالا ببرد تا بتواند در دنیای امروز که کم کم علم دارد حرف اول را می زند ، نشان دهد که علم از دین جدا نیست .

    2- بصیرت داشته باشد و بتواند با همان بینش دینی که کسب کرده است در زمینه های سیاسی هم نشان دهد که دین از سیاست جدا نیست . این کمرنگ شده است که سیاست ما باید عین دیانت ما باشد .

    3 - همه اینها که در بالا ذکر شد بدون نیت قربت الی الله و محبت اهل بیت به اندازه ارزنی نمی ارزد ...
    به امید اینکه بتوانم بچه حزب اللهی باشم .
    یاحق.
  • .....روح الله
  • یعنی من:)
    پاسخ:
    !
  • حمید (قابیل)
  • این نوع تفکیک مناسب نیست و فط جامعه رو طیف بندی می‌کنه و این تعبیر رو حضرت آقا هم به کار نبسته اند و امام هم همین‌طور و تعبیرشان این بوده که ملت ایران حزب اللهی هستند. به چای این کار بیایید بحث خودی و غیر خودی را که آقا بیان کردند را مطرح کنید.
    پاسخ:
    عزیز دل متن سوال و توضیح زیرش رو بخونید ....بعدن...."باید ها و نباید "....اصلن همون کل مردم ایران حزب اللهی هستن یعنی چه جورین ؟!
  • حنیفا سادات
  • بچه حزب اللهی یعنی کسی که خط قرمز ها و نیرویِ محرک هاش فقط و فقط براساسِ دین باشه و زندگیش درهمه ی ابعاد براساسِ دینِ!
    بچه حزب اللهی یعنی کسی که وظیفه شناسِ و می فهمه کِی باید چیکار کنه!
    بچه حزب اللهی یعنی کسی که مسئله اش واجب و حرام نیست بلکه به انجام و ترکِ مستحب و مکروه بیاندیشه!
    بچه حزب اللهی کسیِ که فهمیده ولایت فقیه چیه و چرا باید پذیرفته باشه و منطقاً و احساساً میتونه مصداقش رو اثبات کنه،چه برایِ خودش چه دیگران!
    در یک جمله:
    بچه حزب اللهی کسیِ که با دیدنش همه یادِ خدا بیافتن!
    وهو السلام
    به نظرمی رسد اول باید به این فکر کنیم که اصلا حزب الله چیست تا بعد بگوییم بچه حزب اللهی کیست!
    برخی ها فکر می کنند تا میگویی حزب الله منظورت همان گروه سیاسی لبنان است.وسر بحث های سیاسی و روابط ایران ولبنان و....را باز میکنند وبعد کلی بحث های بیهوده.
    برخی دیگر فکر می کنند هر کس چادر دارد یا ریش میگذارد(یعنی ظاهری مذهبی دارد)، به او میشود گفت حزب اللهی.
    وبرخی هم براین باورند حزب اللهی جماعت پول بگیر دولت اند وگروهی هستند کاملا سیاسی وبعضا متعصب که در جامعه خفقان می آورند.
    اما با کمی تامل میشود فهمید حرف های "برخی ها"نتیجه ظاهری نگاه کردن به مساله است.
    البته نمیدانم شاید به اشتباه بگویم اما به نظرم باید کمی عمیق تر به مساله نگاه کرد.همه میدانیم که حق وباطل هر دو وجود دارند.واینطورکه گفته اند همیشه حق پیروز است وباطل نابودشدنی است.هر کدام از این ها پیروانی دارند.کسانی که حق طلبند.یا کسانی که برضد حق بپامی خیزند.استنباط من از حزب الله این کسانی هستند که دنبال حق وپیرو آن اند.
    حالا شاید بشود گفت بچه حزب اللهی کسی است که حق طلب است.یعنی کاری کند که در هیچ کجا طرفدار باطلی نباشد.
    کارها ورفتارش همه حق باشد وبرای حق.
    شاید ساده ترین تحلیلی که بشود ارائه کرد همین باشد.
    یاعلی
    حالا بحث باید ها ونباید ها:وقتی کسی شد حزب اللهی معیار وخط کش همه چیزش باید حق باشد.در خانه دلش فقط یک نفر مینشیند وآن حق است.ولایت یک کس را میپذیرد که همان حق است.وهمه را باخود همراه میسازد برای رسیدنش به حق.
    سلام علیکم همسنگر بزرگوار.

    بچه حرب اللهی یعنی کسی که تمام زندگیش «صبغة الله» باشه، به رنگ خدا.

    برای خدا کار کنه...

    ( کارتان را برای خدا نکنید، برای خدا کار کنید! تفاوت این‌ که کسی کارش را برای خدا بکند با کسی که برای خدا کار کند زیاد نیست؛ فقط همین قدر است که ممکن است امام حسین (علیه‌ السلام) در کربلا باشد و من در حال کسب علم برای خدا! )

    « سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی »
  • احمد کارآمد
  • سلام
    بچه حزب اللهی حزبش فقط حزب الله است و لا غیر
    بچه حزب اللهی باید مصداق فرد با تقوا باشد و از روی بغض و کینه ننویسد و حرف نزند.به خاطر دنیا آبروی دیگران را نبرد و شایعه پراکنی نکند و تهمت نا روا نزند.
    یا علی
    سلام.
    باس فک کنم !
    با سلام ...
    با مطلب "21 تیر ؟ به به ، عجب جنبش و حرکتی !!! + اسلام چه میگوید ؟؟؟ + (پاسخ به 2 نظر گرامی)" بروزم ...
    لطفا با نظرات سازنده ی خود مرا راهنمایی کنید ...
    sakha.mihanblog.com
    حرفــــــــــــــــــــ دل
    یا زهرا.س.
    سلام
    در کل من با لفظ بچه حزب الهی مخالفم چون معتقدم تمام کسانی که پیرو ادیان الهی هستند و به یگانه الله ایمان دارند (مثل : مسیحی ، یهودی ، کلیمی و...) جزو حزب الله (خدا) هستند پس همه یکتاپرستان جزو حزب الله هستند و غیر از این نمی تواند باشد . با کلمه بچه حزب الهی مخالفم چون یک بچه مسلمان (شیعه یا سنی) یکسری باید ها و نباید ها را باید رعایت کند البته شیعه بیشتر .
    متاسفانه در جامعه ما یک عده با همین الفاظ عدهی دیگر را به خود مشغول کرده اند و سبب دو دودستگی شده اند مثلا : پسری که ریش بگذارد ، انگشتر عقیق بدست کند ( سمت راست ) و لباسش را روی شلوار بگذارد بچه حزب الهی است و بهشت در انتظار اوست و فکر می کند کسی که عکس او رفتار کند جایش در دوزخ است . آیا ما در جایگاه خداوند هستیم که زود قضاوت کنیم ؟
    مگر ما چه کسی هستیم ؟
    اعتقاد من در مورد یک بچه مسلمان که چه باید ها و نباید ها برای اوست :
    مهمترین حکم در دین اسلام احترام به والدین و نماز است و اینکه دروغگو نباشیم زیرا دروغ منشا همه گناهان است و بادیدن ظاهر کسی زود قضاوت نکنند. هرچند حفظ ظاهر اسلامی در دین ما تاکید شده است اگر می توانی امر به معروف کن در غیر این صورت رفتار خودت را جوری کن که از رفتار تو دین را یاد بگیرد .
    دل نوشت: چرا باید بگذاریم اخلاق در ما به بدترین حالت باشد ولی یک مسیحی یا کلیمی در همین ایران خودمان بقدری زیبا حرف می زند که دوست داشته باشی با او همیشه حرف بزنی . چراما از خودمان شروع نمی کنیم و از دوستانمان که می دانیم راه غلط می روند سکوت می کنیم
    ما بچه مسلمان ها به کجا می رویم ؟
    ترسم ان روز که از قله فرود آید مرد
    313 آدم نتوان پیدا کرد
    313 آدم به سرانجام آیند
    این جماعت همه با بغچه حمام آیند!
  • پایداری تا ظهور
  • بچه حزب اللهی... این جمله یادم افتاد:
    ای بسیجی دلاور برخیز هرگاه پرچم محمد رسول الله را در انتهای افق کوبیدی حق داری استراحت کنی(جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان)
    حزب اللهی یعنی با خدا...
    بسم الله/سلام علیکم!برادرم!جواب شما در لسان ثقلین این است.قرآن حکیم:
    ِﻻ ﺗَﺠِﺪُ ﻗَﻮْﻣًﺎ ﯾُﺆْﻣِﻨُﻮنَ ﺑِﺎﻟﻠّﻪِ وَ اﻟْﯿَﻮْم ُاﻻْﺧِﺮِ ﯾﻮادُّونَ ﻣَﻦْ ﺣﺎدَّ اﻟﻠّﻪَ وَ رَﺳُﻮﻟَﻪ ْو ﻟَﻮْ ﻛﺎﻧُﻮا آﺑﺎءَﻫُﻢْ أَوْ أَﺑْﻨﺎءَﻫُﻢْ أَو َإِﺧْﻮاﻧَﻬُﻢْ أَوْ ﻋَﺸﯿﺮَﺗَﻬُﻢْ أوﻵءِکَ ﻛَﺘَﺐ ْﻓﻲ ﻗُﻠُﻮﺑِﻬِﻢُ اﻹِْﯾﻤﺎنَ وَ أَﯾَّﺪَﻫُﻢ ﺑِﺮُوحٍ ﻣِﻨْﻪُ و ﯾُﺪْﺧِﻠُﻬُﻢْ ﺟَﻨّﺎتٍ ﺗَﺠْﺮی ﻣِﻦْ ﺗَﺤْﺘِﻬَﺎ اﻷَْﻧْﻬﺎرُ ﺧﺎﻟِﺪﯾﻦَ ﻓﯿﻬﺎ ُرَﺿِﻲَ اﻟﻠّﻪُ ﻋَﻨْﻬُﻢْ وَ رَﺿُﻮا ﻋَﻨْﻪ ِأُوﻵءِکَ ﺣِﺰْبُ اﻟﻠّﻪِ أَﻻ إِنَّ ﺣِﺰْبَ اﻟﻠّﻪ َﻫُﻢُ اﻟْﻤُﻔْﻠِﺤُﻮن
    و
    وَ ﻣَﻦْ ﯾَﺘَﻮَلَّ اﻟﻠّﻪَ وَ رَﺳُﻮﻟَﻪُ وَ اﻟَّﺬﯾﻦ َآﻣَﻨُﻮا ﻓَﺈِنَّ ﺣِﺰْبَ اﻟﻠّﻪِ ﻫُﻢُ اﻟْﻐﺎﻟِﺒُﻮن
    در کلام ابواب الله هم مراجعه کنید بمفاتیح الجنان در زیارت قبور شهدای احد:
    أشهَدُ أنَّکم حزبُ اللّه!
    اما جمع بندی:1-اعتقاد:حزب الله به کسانی اطلاق میشود که ولایت خدا و رسولش و ائمه(که معنای مومنین هستند و کسی جز آنها مصداق کلمه نیست.)را پذیرفته اند.
    2-عمل:اعتقاد بولایت در این جماعت بقدری قوی است که با اهل بیتشان نیز با خط کش ولایت برخورد میکنند و اگر لازم باشد(دستور معصوم)سر از تن پدرشان نیز جدا میکند و اسیر قوم و عشیره نیستند.بجای تکریم اقربای باطل آنها را طرد میکنند و از جنس(محمد بن ابی بکر)هستند.
    3-مصداق این جماعت شهدای ولایت هستند و الگوی کسانی که میخواهند در این زمره داخل شوند شهدای احد هستند که بجای فرار مانند بز کوهی(عمر),ایستادند و شهد شهادت نوشیدند.(البته اسوه ی اصیل رسول الله و ائمه ی اثنى عشرند.) 
    انشاالله من و شما جزو اینان باشیم تا صبح قیامت بر جبهه ی حور العین بوسه زنیم و از شراب طهور با مزاج کافور بنوشیم!(نتیجه گیری:هرکس که در خط ولایت از نثار جان خود دریغ نکند مثل همین نظامیان جنوب لبنان)اون خانم ترمه هم که یه مشت نجس مشرکو با شیعیان امیر(ع),یکی میدونن انشاالله با همون جماعت نجس محشور شن.


    پاسخ:
    بحث بین خودتان ، ادامه دهید ."مباحثه نه مجادله "
    بچه حزب اللهی دیدی سلام مارو هم بهش برسونید
    خوبا همه رفتن .نگرد پیدا نمیکنی.
    با سلام
    هر کس به هر حزبی که وابسته باشد،سنگ حزب خود را به سینه می زند و به دنبال تحقق اهداف حزبش است!
    حزب اللهی سنگ خدارا به سینه می زند و بدنبال تحقق اهداف الهی است فقط و فقط!
    ------------------
    راستی امروز نسبت ما با میانمار چیست؟ لطفا در اصغرک مارا راهنمایی کنید!
    یازهراس
  • عدنان رحمانی
  • مهدی جان :
    روزی هزار بار دلت را شکسته ام/ بیخود به انتظار وصالت نشسته ام/ هر بار این تویی که رسیدی و در زدی / هر بار این منم که در خانه بسته ام /هر جمعه قول میدهم آدم شوم ولی / هم عهد خویش ، هم دلت را شکسته ام.


    به نام خدا

    سلام .من وبلاگی با عنوان وعده حتمی خدا دارم.اگه شما هم دوست دارید که امام زمانتون رو به بازدید کنندگان وبلاگتون بیشتر معرفی کنید وبلاگ وعده حتمی خدا رو لینک کنید شاید بتونیم با هم نقش کوچکی در شناساندن امام خود وظهور سریع تر ایشان داشته باشیم.راستی وبلاگت خیلی زیباست.

    السلام علیک یا ابا صالح المهدی


    اومدم باقی مطلب و بنویسم دیدم چقد عقب موندم اینجا چه خبرا هست !!!!!!!!!!
    خسته نباشی

    به نظر این حقیر بچه حزب الهی یعنی رعایت باید ها و نباید ها الگو بودن از هر نظر رعایت حریم ها و حرمت ها و به قول حاجیمون ولایت پذیر بودن .
    بد جوری به فکر رفتم این که من بچه حزب الهی هستم یا نه خیلی سخته به نظر من بچه حزب الهی شهید همت بود شهید باکری بود شهید . . . .
    مگه میشه مثل اونها بود
    ب بصیرت
    چ چشم انتظار آقا
    ه حریم شاه کربلا
    ح حافظ خون شهدا
    ز زمام به دست مولا
    ب بوریا جای کفن انشاءالله
    اللهی بودن ...
    سلام
    بچه حزب اللهی به کسی می گویند که مطیع اوامر رهبر باشد و بکوشد و بداند و بفهمد که رهبر و امامش چه میگوید که به آن عمل کند و نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب تر باشد
    بچه حذب اللهی یعنی در همه مراحل سر باشد از بهترین ها باشد در چه در عمل چه در تحصیل چه در شغل بالانرین باشد ولی در اوج بهترین بودن خاکی باشد


    "أَلاَ َّ إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْمُفْلِحُون؛ بدانید که حزب خدا رستگار و پیروزند"
  • هیئت منتظران مهدی (عج) دانشگاه صنعتی ارو
  • با سلام خدمت برادر عزیزم و عرض خسته نباشی.
    نظر من همون نظر مقام معظم رهبری هست که فرمودند هر کس در شب قدر قران به سر بگیرد حزب اللهی است.
    (اللهم عجل لولیک الفرج)
  • سرداران گمنام
  • سلام همسنگر بروزیم با کلیپ تصویری به کدامین گناه کشته می شوید...
    منتظر حضور گرمتان هستیم.....
    حتمآ دیدن کنید و نظر خودتون هم بگید....
    http://www.sarbaz41.blogfa.com/
    لطف می کنید ما را لینک کنید...
  • بچه ها حکیمیه
  • بازم یه بازی جدید...
    بازم یه داستان جدید....
    وبازم هم دور شدن...
    پاسخ:
    کت شلوارتان مبارک !
    بسم الله الرحمن الرحیم

    الـلــّهــُـمَّ کـُــنْ لِـــوَلــِیـِّـکَ الـْحُـجَّـةِ بْـنِ الْحَـسَـنِ

    صَــــلــَواتـُـکَ عَـــلـَیــْـهِ وَعَـــلــــى آبــائــــــــِهِ

    فــــی هــذِهِ الــسّـاعَــةِ وَفـــی کُــــلِّ ســــاعَـــةٍ

    وَلِــــیّــاً وَحــافِـظاً وَقـائِدا ‏وَنـاصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً

    حـَـتـّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیــها طَویـلاً

    اللهم عجل لولیک الفرج.
    تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
    التماس دعا
    منی که لفظ شراب...
    عکس نگارخونت قشنگه پوسترای خوبی هم گذاشتی التماس دعا

    پاسخ:
    محتاجم علی جان !
  • حســ(چریک)ـــن
  • سلام داداش گلم
    بچه حزب اللهی کسیه که شبیه مولاش بشه
    نه این درجات بالاس
    ما دو گروه داریم
    حزب الله
    حزب الشیطان
    مسلما" شعاع دربرگیری دایره حزب الله خیلی وسیع تر از افکار عامه اس
    -------------------------------------------------
    با چهار طرح جدید به روزم
    خوشحال میشم تشریف بیارید
    لطفا"برام دعا کنید
    سلام بچه حزب الهی کسیه که میدونم کجاست (کجای تاریخ ایستاده) کیه(هویتش به عنوان نماینده یک تفکر والا یعنی تفکر الهی چیه) و قراره به کجا برسه (یعنی ارمان و هدف و مقصد و مقصود مشخص داره). و نمیشه فقط به یه بچه هیاتی ،یه نماز خون و.... این لقب رو داد مگر اینکه نماز و هیاتش اونو به این سه درجه از معرفت برسونه
  • فرمانده صالحین
  • با عرض سلام خدمت شما همسنگر گرامی . دوست عزیز لینک شما در قسمت گرافیست ارزشی : http://www.naserinsalehin.ir/page/link

    قرار گرفت . خواهشمندم وب اینجانب را با نام پایگاه ارزشی ناصرین صالحین لینک نمایید .

    با تشکر فرمانده صالحین
    NaserinSalehin.ir
    nsalehin@vatanmail.ir
    سلام علیکم وبلاگ با مطالب خوبی دارید من تازه وبلاگی با محور 114 نکته راجب امام زمان زدم اگه تونستید اون ورا بیایید
    چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی
    چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی
    خلیل آتشین سخن، تبر به دوش بت شکن
    خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی
    برای ما که خسته ایم و دل شکسته ایم، نه
    ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی
    تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام
    دوباره صبح، ظهر، غروب …
    نه آقا! دیگه شعر را ادامه نمی دم! چون هنوز غروب نشده! هنوز هم نگاه ها به در هست! هنوز هم منتظر ظهورتون هستیم

    دو وبلاگ دیگر هم دارم به ادرس
    ammaer.blogfa.com
    amarhe.blogfa.com
    با ضرورت زن بروزم www.angoshtarehagh.blogfa.com
    سلام همسنگر
    بچه حزب اللهی کسیه که فقط و فقط و فقط برای خدا کار کنه.هرکاری رو به عشق خداش انجام بده و صد البته دور هر گناهی ولو کوچیک رو خط بکشه و اینو هم بگم که بچه حزب اللهی به ریش و پیرهن رو شلوار انداختن نیست و هرکی فقط این دو کار آخرو کرد حزب اللهی نیست.
    غرض از مزاحمت اینه که با هم تبادل لینک داشته باشیم. اگر دوست داشتید منو با نام
    قافله ی صبـــر و بصیـــرت
    لینک کنید و بهم خبر بدید تا با چه نامی شما رو لینک کنم
    اللهم عجل لولیک الفرج
    یاعلـــــــــــــی مدد
    سلام و خدا قوت ، با "مدالی که گرفتیم " منتظر حضور گرمتون هستیم...
    راستی به نظر من بچه حزب الهی کسیه مثل "مهرداد کرم زاده"
    داداش دست گلت درد نکنه.خیلی مشدی شد.
    ولی کاش اسمو نمی نوشتی توش.
    پاسخ:
    چشم
    فعلا بچه حزب اللهی نداریم پس تعریفی هم نیاز نداریم
    تو هم برو دنبال درس و مشقت
    پاسخ:
    چشم عباس آقا ....
    یعنی قدم جای قدم ولی فقیه بذاره
    بچه حزب اللهی اصلا نیست
    دنبالش نگرد
    پاسخ:
    ..... !؟
    یعنی کسی که هر کاری می کند برای رضای خدا باشد فقط
  • مقتدر مظلوم
  • ــــــــــــــــــــبه این نظر توجه کنـــــــــــــــــــــــــــ

    سلام همسنگر خسته نباشی
    برای حمایت از حامیان ولایت و پیوستن به حامیان ولایت
    به لینک زیر بروید و در بزرگترین دایرکتوری و لینک باکس حامیان ولایت شرکت کنید

    http://leader-khameneie.blogfa.com/post/576
    خسته نباشید ان شاالله
    پارک شهر چه خبر؟
    میگم داداش محسن بیا اتحادیه (..کارا) رو دس بگیر
    امسال داری فرا منطقه ای کار میکنی خداقوت
    ما نخستیم بریم ناما یشگاه اونا خودشون در ناما یشگاه رو وااااااااااااااااا کردن
    حزب ا.... هم الغالبون همانا حزب ا.... پیروز است

    پاسخ:
    خلاصه فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایت.
    بچه حزب اللهی یعنی شهدا
    سلام
    نمیخواید جمع بندی کنید؟
    این پست خیلی وقته که هست
    سلام علیکم بر برادر عزیز لطفا به روز کنید وبلگ تون رو حزب ا...واقعی همت بود باکری
    سلام حاج محسن امروز ظهر نیومدی مسجد حاج محمد شهباز اومده بود سراغ تو میگرفت مگفت اوینی کجاست راستی میشه گفت حزب ا.... واقعی اونایی هستنند که برای خدا رفتن جهاد جانباز وشهید شدن

    پاسخ:
    صلوات
  • یـ‗_‗ـک قـ‗_‗ـدم تـ‗_‗ـا خـ‗_‗ـدا
  • "بسیجــــی"
    تــا وقتــی بسیجــی است کــه
    الگویش علی(ع) و خانم فاطمـه (س) بـاشـد.
    لحظـه ای که از ایـن دایـره خارج شـد ،
    دیگـر ایـن نـام بــرازنـدهء او نیست ....
    حزب اللهی یعنی آنکه در خدمت خداست و هیچ وابستگی تشکیلاتی ، سیاسی جز وابستگی به انقلاب و اساس انقلاب ، که اراده ی الهی است ندارد.
    امام خامنه ای (دام ظله)
    دنبال این جواب می گشتم.

    حق.


    پاسخ:
    روحت شاد ... لبخند
    ان حزب الله لاخوف علیهم ولاهم یحزنون
    کسی که خدا لحظه لحظه باهاش باشه
    سلام. دوست خوبی که عنوانش "هیئت منتظران مهدی (عج) دانشگاه صنعتی ارو"
    است در نظرش نوشته:
    با سلام خدمت برادر عزیزم و عرض خسته نباشی.
    نظر من همون نظر مقام معظم رهبری هست که فرمودند هر کس در شب قدر قران به سر بگیرد حزب اللهی است.
    من گرچه خودم قبلا این جمله رو جایی از آقا دیدم اما الان هرچی در خامنه ای دات آی آر و لیدر دات آی آر سرچ کردم متاسفانه پیدا نکردم. اگر کسی از دوستان بتونه تاریخ و سندش رو ذکر کنه خیلی دعاش می کنم
    بچه سوسول کیه
    پاسخ:
    اونم بنده خداس... این لقبو ما بهش دادیم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی