بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

آخرین مطالب
آخرین نظرات

 

پنجره ی همیشه باز افکارم را، روزمرگی اینروزها آنقدر درهم تنیده ، که راه را بر عبور اندیشه های نو بنیاد بسته است و من هنوز به آن روزنه های کوچک امیدوارم...

 

 

 

می روم بی خبر این بار خیالت راحت ... تو بمان با دگران یار خیالت راحت ... زین به بعد همدم تنهایی من... فقط این کاغذ و خودکار خیالت راحت...میروم خانه به خانه خیالت راحت... سرم آشفته ز شانه خیالت راحت ... با تو من چشم دلم واشده است ...  چشم من کور زغیر تو خیالت راحت...می روم دیده ی گریان خیالت راحت ... گشته ام پیر زهجران خیالت راحت ... گفته بودم که من نوکر بی مقدارم ... می روم از رد دید تو خیالت راحت...می روم از سر کوی تو ولیکن آقا ... همه جای بوی شما هست خیالت راحت ... آری من عبد گنه کار و کریهم اما ... قصه ی مال بد و ریش خیالت راحت

خیالت راحت  ...

.

 

نظرات  (۷)

  • هــادی جــمــالــی
  • بیاد دختر شهید هادی باغبانی و آرمیتا رضایی نژاد و علیرضا احمدی روشن و خیلی های دیگه ...

    برای قرار دل همه ی رقیه های معاصر یه صلوات بفرستید .

    کاملا بی ربط : تقیه ی درد ، زیباترین نمایش ایمان است .
    سلام دوست عزیز . خیلی خیلی وبلاگ خوبی دارین . من که خیلی خوشم اومد . ان شاالله که با شهدا معشور بشید . به ما هم سری بزنید و اگه مایل به تبادل لینک بودید خبرم کنید سه سوته لینکتون میکنم با افتخار یا علی
    http://shohadayeeslam20.blogfa.com/
  • محمد باقر کمالی
  • سلام
    خسته نباشید
    وبلاگ بی نظیری دارید
    خوشحال میشوم به وبلاگ بنده سر بزنید
    یاعلی
  • علی منصوردهقان
  • از وبلاگت خیلی خوشم اومد
    ممنون میشم به وبلاگم سر بزنی
    برای تبادل لینک هم امادم
    زیارت عاشورا از صبح عاشورا شروع شده تا صبح اربعین بعد از اذان صبح حسینیه آل یاسین شهرک شاهد
  • ماچندنفر هستیم
  • سلام بااحترام دعوتید منتظریم یاحق
    سلام علیکم
    وب خیلی خوبی دارید خیلی خوش حال میشم اگه به منم سر بزنید ممنون
    یاحق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی