بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

آخرین مطالب
آخرین نظرات

کربلا نرفته ها ...

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۱۹ ق.ظ


آهسته بخوانید
.
.
.
قلم گرفته ام ، بنویسم ... گدا گدا... نوکر ... دوباره سوخت این دلم ...بحال دلم ..دوباره واژه ی "رفتن " دوباره جا ماندن ...دوباره گشته دوباره ...دوباره های من ...دوباره قصه ی حسرت ...دوباره غصه ی من ....دوباره هاج نشستم .....دوباره واج ماندم ...... دوباره از همه ی زائران ....جا ماندم ....دوباره خسته شدم من .... که موقع رفتن ...به صد اشاره بگویم .... سلام ما برسان  .... فقط سوال من این است بعد این همه سال ... نمی رسد آیا صدا به اربابم ؟!
.
.
.

چقدر توقع بالا ...چقدر شاهانه ... گدای کوی تو کجاو ... ؟!
.
.
."بسوزان هر طریقی می پسندی ... که آتش از تو خاکستر از من ..."




... نوشت : زائران اربعین سلام ما برسانید ....طرح بالا هم تکراریست .....




نظرات  (۷)

گم کرده راه را به حرم ره نمی دهند...
مگو اگه رهام کنه اونو رها نمیکنم
بگو اگه رهاش کنم، منو رها نمیکنه...
یا حسین زهرا
  • ارتفاعات انار
  • خوشا به حال خیالی که در حرم مانده
    که هرچه خاطره دارد از آن محل دارد.......
    هوایی شده ام ...
  • حزب الله
  • یاد شهدای مسجد ارک افتادم ....
    "بسوزان هر طریقی می پسندی ... که آتش از تو خاکستر از من ..."
    مخصوصا که یه پای ثابت ارک بودم وهستم واقعا دلمو بدرد آورد و هنوز آروم نگرفتم .
    بی معرفت خیلی وقته بهم سر نمیزنی منتظرت هستم
    خدایا مارو کربلایی واقعی کن

    پاسخ:
    چشم آلوده شده تار شدن هم دارد ...
    چطوری حاج محسن این نظر سه نقطه من نیستم معلوم نیس کدوم...حالا بگذریم شما دفترچه اعزام ان شاالله یا گواهی از دانشگاه بگیر ارباب میطلبه
    خودم هم میشم وسیله میشونمت رو بار اگه هم متاهل شده بودی .......
    توروخدا...


    روز قیامت که خدا بگوید چه داشتی؟

    برخیزد و حسین(ع)بگوید حساب شد!

    سلام بچه حزب اللهی
    ای مرا خوانده ای راه نشانم بده
    گوشه از کربلا جا و مکانم بده
    ایشالا هممون عاقبت بخیر و کربلایی بشیم! مثل شهدا!
    نسأل الله منازل الشهدا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی