بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

آخرین مطالب
آخرین نظرات

آقا سید برام حرف بزن ...!

پنجشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۰، ۰۲:۰۶ ب.ظ

 

نقطه سر خط....

آشفته ام از خودم و خودم نیم که خودم جای دیگری جا مانده و خودم  الان در شهر هستم ونمی دانم خودم را کجا جا گذاشته ام .....راستی ....تو اگر من را پیدا کردی ...به خودم نده ....بیا دنبالم خودم را هم ببر همان جایی که خودم مانده ....

در جستجوی خودت می روی دم دفتر آوینی و می گویی آقا سید برام حرف بزن ...!

عینکش رو جا به جا می کنه و می گه :

صحرای بلا به وسعت تاریخ است و کار به یک یا لیتنی کنت معکم ختم نمی شود . اگر مرد میدان صداقتی ، نیک در خویش بنگر که تو را نیز با مرگ انسی این گونه هست یا خیر! اگر هست که هیچ ، تو نیز از قبله داران دایره طوافی ، و اگر نه ... دیگر به جای آنکه با زبان «زیارت عاشورا» بخوانی ، در خیل اصحاب آخرالزمانی حسین با دل به زیارت عاشورا برو . «ضحاک بن عبدالله مشرقی » را که می شناسی ! عصر عاشورا از جبهه حق گریخت بعد از آنکه صبح تا شام را در رکاب امام شمشیر زده بود. خوف ،فرزند شک است و شک ، زاییده شرک و این هرسه ، خوف و شک و شرک ، راهزنان طریق حقند... که اگر با مرگ انس نگیری ، خوف ، راهِ تو را خواهد زد و امام را در صحرای بلا رها خواهی کرد. شب هر چه در خویش عمیق ترمی شود، اختران را نیز جلوه ای بیشتر می بخشد و این ، سرالاسرار شب زنده داران است . اگر ناشئه لیل نباشد، رنج عظیم روز را چگونه تاب آوریم ؟

"راستی آقا پسر

.بله آقاسید ؟؟

"اینم بنویس

.چش آقا سید .... بفرمائید .

"بنویس :

اگر در جستجوی امام زمانتان(عج) هستید ...او را در میان سربازانش بیابید .

 

 همین جوری نوشت ۱:  خود را خط می زنم، تا هر چه هست خدا باشد.

 همین جوری نوشت ۲: اگر دروغ می گویم بگو دروغ می گویی! ... تمام جغرافیا پر از دروغ های تاریخی ست؛ ...نوشته :.... بزرگترین «گودال» جهان
 گودال ماریاناست...!

پاورقی : عازم هستم ...محتاج دعایتان .! للحق

نظرات  (۱۴)

سلام!
این روز ها همه چه احساس مشابهی دارند...
آشفته تر از خویش ندیدم به همه عمر
آشفته تر از خویشم وزندانی خویشم
علی علی
  • ارتفاعات انار
  • تا آبشار زلف تو را شب نوشته اند

    ما را اسیر خال روی لب نوشته اند

    در محضر نگاه الهی تو مرا

    در خیل نوکران مهذَب نوشته اند

    با یک نگاه مادرت اینجا رسیده ایم

    با این دلی که فاطمه مذهب نوشته اند

    از هر چه بگذرم سخن دوست خوشتر است

    ما را فدای دلبر زینب نوشته اند
    سلام و خداقوت .
    با نیروی هرچه تمام تر به روزیم با " پاوه (8) - پیام امام - امداد غیبی" و منتظر حضورتان .
  • گمنام مثل پدرم
  • جمعه‌ها می‌گذرد؛ تلخ

    ما می‌گذریم؛ بی تفاوت

    تو می‌گذری؛ از کوچه‌های تنهایی

    خدا از ما می‌گذرد؟

    یا علی مدد
    بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا . . .
    سلام.
    همونطور که مسنحضر هستیدهر روز با پوسترها یی در رابطه با انتخابات که حاوی گزیده سخنان امام راحل قدس سره و مقام معظم رهبری می باشد به روز هستم. با نشر این این پوستر ها بیایید در جنبش وبلاگی انتخابات سهیم شویم

    از طرف وبلاگ میثاق با ولایت
  • ارتفاعات انار
  • سلام و خداقوت .
    فردا بازی بین المللی حساسی داریم ، تماشاچیهامون شهدا و مقابلمون استکباره . ما برای برد می ریم ، ان شاءا... مدال طلا رو امام زمان-عج ا... تعالی فرجه الشریف- به گردنمون بندازه .
    یا حق .
  • سردار تنها
  • خیلی زیبا بود.
    عجرتون با شهدا
    انشا ا.. پیش شهدا رو سفید بشید
    .
    .
    .
    "بر باد رفته"..
    بـــــروز هستم.منتظر نظرات خوبتون در مورد مطلب هستم
  • ارتفاعات انار
  • سلام و خداقوت .

    خوش آنکه حلقه های سر زلف وا کنی
    دیوانگان سلسله ات را رها کنی

    کار جنون ما به تماشا کشیده است
    یعنی تو هم بیا که تماشای ما کنی

    تو عهد کرده ای که نشانی به خون مرا
    من جهد کرده ام که به عهدت وفا کنی

    تا کی در انتظار قیامت توان نشست
    برخیز تا هزار قیامت به پا کنی

    دانی که چیست حاصل انجام عاشقی
    جانانه را ببینی و جان را فدا کنی

    با " هدیه ای از شهید ابراهیم هادی " به روزم و منتظر حضورتان .
    یا حق .
  • ارتفاعات انار
  • سلام و خداقوت .
    وقتش رسیده است،که سلمان مان کنی
    مجذوب چند آیه ی قرآن مان کنی

    ما بت پرست کعبه ی عشقیم،یاحسین
    قرآن ز نی بخوان که مسلمان مان کنی

    ما ذهن مان به درک مقامت نمی رسد
    ای کاش مور ملک سلیمان مان کنی...

    به روزم با " عیدی شهدا به من‌" و منتظر حضورتان .
    یا حق .
    دوباره سفره ی عید از نبودن تو پر است
    قبول نیست! مگر انتظار(سین) دارد؟

    سلام علیکم.
    وبلاگ بسیار بسیار زیبایی داریرد. مخصوصا تصاویر هر پست فوق العاده بودند.یاعلی
    التماس دعا داداش جون
    نظر سنجی در مورد رییس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران در وبلاگ جبهه

    http://shahadat4.blogfa.com
  • درتمنای نگاهت بیقرارم تابیاییــ...
  • سلام قبول باشه سنگر محکمی ساختید

    ما رو هم دعا کنید اینجا ...من اعتقاد دارم این سنگرا حاجت می دن ...اگر خواستید دعا نکنید خبرم کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی