بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

آخرین مطالب
آخرین نظرات

خداحافظ ای برادر زینب ....

يكشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۰، ۰۶:۱۰ ب.ظ

... گوشه ای آرام می نشینم و ارام به فکر فرو می روم ...

چند روزی به غروب ماه صفر نمانده و یک به یک روزهای این دو ماه را مرور می کنم .........

و می رسم به انتها که باید پیراهن عزایم را در بیاورم .... حال این منم که مانده ام چه کنم

هاج و واج ...یا حاج و واج ... هنوز غم حسرت کربلا ....

دفترم را مرور می کنم ...

مخلص حرف دلم را پیدا می کنم .... و می نویسم :

باشد قرار و وعده ی ما جنت الحسین ....دنیا برای سینه زدن جایمان کم است  .

صفر

  • محسن هادی

روضه

وداع

محرم

پوستر

هیئت

نظرات  (۵)

خیلی ضعیف اصلا انتظار نداشتم لباس نوکری یک مفهوم معنوی است نه مادی فهم مخاطبت رو بالا ببر پایین نیار قصه قصه برخی بچه هیاتی های امروزه که اصل ماجرای اوج عبادت و طاعت اهلبیت رو رها میکنن و خسارت جسمانی رو شاخص عزاداری قرار میدن در حالی که عبادت خدا توسط اهلبیت در همه حال اساس تشکیل جلسات عزاداری و شادی اهلبیته امیدوار کارای بعدی قوی تر ظاهر بشی ضمنا مستند مهارنشده رو حتما ببین برای الهام کار خوبیه کم خرجم بوده حتما ببین

منظور روضه های جسمانیه
پاسخ:
بله تشکر !
برادر طرح خودتونه؟
http://www.nedayeenghelab.com/vgldnz0s.yt0zky2lzaym-.6l2sy.h.html
پاسخ:
http://www.nedayeenghelab.com/vgldnz0s.yt0zky2lzaym-.6l2sy.h.html
بسم‌الله

«رهبر انقلاب اسلامی ایران» همان «ولی امر مسلمین جهان» است............

سلام میتونید یک سری به وبلاگ میثاق با ولایت بزنید تا ادامه این مطلب را بخوانید.
سلام
هیچ وقت اخرین شب ماه صفر رو یادم نمیره اونقدر گریه کردم تا لباس سیاهم رو دراوردم هر سال از اول محرم سیاه میپوشم اما فوقش تا 20 محرم اما امسال تا اخر صفر پوشیدم وقتی سیاهم رو دراوردم فقط بغلش کرده بودم و گریه میکردم احساس میکردم یادگار امام حسین که داره ازم جدا میشه ....
کاشکی لیاقت درک مجدد محرم رو داشته باشم...
راستی اگه مایل به تبادل لینک بودید اطلاع بدید با چه اسمی لینک تون کنم
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی