بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

آخرین مطالب
آخرین نظرات

"نوری زاد"

دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۰، ۰۴:۱۷ ب.ظ

 

 

تقدیم به مردک .....نه ! خاله زنک وراج .... محمد نوری زاد

از وقتی که آمده ای بیرون محصور شده ای.... می دانم دردت چیست .... امکانات هتل اوینت را دیده ام !

 

پ.ن : وراجی هایت را تمام کن .... دستت قلم می شود ... و دیگر توان استفاده از قلم را

حتی برای نگاشتن غلط کردم نخواهی داشت ..... حال خود دانی مردک شهرت پرست ....

 

 

پ.ن : این روزها جلبک ها تو را "حر" خطاب می کنند ... اما آزاده ی سید الشهدا ء (ع)..............

فدایی مولا شد .... عبد شد .... شهید شد .... اما آزاد شده ی ....ره بر .... چه شباهتی داری !

"نامه احسان محمد حسنی را  هم بخوانید در سایت حسین قدیانی "

 

  • محسن هادی

نظرات  (۷)

  • سجاد شاکریــــ
  • میدانی غریب کیست؟
    غریب، پدر مظلوم من حسین بود . . .
    .
    .
    سلام و نور
    با " غریب الغرباء " بروزم
    شما هم دعوتید
  • کاش مےشد خدا را بوسید...
  • گرگ زاده
    عاقبت گرگ شود...
    پاسخ:
    قدم رنجه فرمودین برادر
  • جرعه ای از شراب عشق
  • دنیای عجیبی شده
    آن کسانی که در مقابل حسین و حسینیان ایستاده اند حرف از حریت می زنند
  • صرفا جهت اطلاع
  • در http://www.leader.ir/tree/index.php?catid=11 آمده است که :
    س 1460: در روز عاشورا مراسمى مانند قمه زنى و پابرهنه وارد آتش و ذغال روشن شدن برگزار مى‏شود که علاوه بر اینکه باعث بدنام شدن مذهب شیعه اثنى عشرى در انظار علما و پیروان مذاهب اسلامى و مردم جهان مى‏شود، ضررهاى جسمى و روحى هم به این اشخاص وارد مى‏کند و همچنین موجب توهین به مذهب مى‏گردد، نظر شریف حضرتعالى در این‌باره چیست؟
    ج: هر کارى که براى انسان ضرر داشته و یا باعث وهن دین و مذهب گردد حرام است و مؤمنین باید از آن اجتناب کنند و مخفى نیست که بیشتر این امور باعث بدنامى و وهن مذهب اهل بیت(علیهم‌السلام) مى‏شود و این از بزرگترین ضررها و خسارتهاست.

    س 1461: آیا قمه زدن به‌طور مخفى حلال است یا اینکه فتواى شریف حضرت عالى عمومیت دارد؟
    ج: قمه زنى علاوه بر اینکه از نظر عرفى از مظاهر حزن و اندوه محسوب نمى‏شود و سابقه‏اى در عصر ائمه(علیهم‌السلام) و زمانهاى بعد از آن ندارد و تأییدى هم به شکل خاص یا عام از معصوم(علیه‌السلام) در مورد آن نرسیده است، در زمان حاضر موجب وهن و بدنام شدن مذهب مى‏شود بنا بر این در هیچ حالتى جایز نیست.

    س 1462: معیار شرعى ضرر اعم از جسمى یا روحى چیست؟
    ج: معیار، ضررى است که در نظر عرف، قابل توّجه و معتنابه باشد.

    س 1463: زنجیرزدن به بدن همانگونه که بعضى از مسلمانان انجام مى‏دهند، چه حکمى دارد؟
    ج: اگر به نحو متعارف و به‌گونه‏اى باشد که از نظر عرفى از مظاهر حزن و اندوه در عزادارى محسوب شود اشکال ندارد.

    پاسخ:
    محسن هادی : موضوع بحث را عزیز دل کامل بخوان بعد زحمت نظر رو بکش !
  • نقطه‌های عاشورایی
  • مینیمال‌ها روضه بخوانند برایت؟
    پاسخ:
    بسم الله ....
  • صرفا جهت اطلاع
  • شعورت برسه میفهمی نوشتم صرفا جهت اطلاع
    پاسخ:
    بله ... تشکر ... نظر لطفتونه !
    ............................................................................................................

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی