بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

آخرین مطالب
آخرین نظرات

مولای غریب...

سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۰، ۰۳:۰۶ ب.ظ

جانم فدایت از کدام چاه برمیگردی

 

جانم به فدایت !  از کدام چاه برمی گردی حرفهایت به کدام چاه گفتی؟

 

بگو من هم خودم بیندازم به آن چاه امام  عزیزم

  • محسن هادی

نظرات  (۱)

بسم رب القائم
سلام رزمنده...
عید فطر مبارک...
خسته نباشید،وبلاگ پر محتوایی دارید اما...
من منظورتون رو از این نوشته کوتاه زیر تصویر متوجه نشدم!
من هم اعتقاد بر این دارم که رهبرم غریب است ...و این که هیچ کس حرف دلش را نمی داند ...
اما دل رهبرمان گرفته از یک انتظار طولانی است...
انگار که میشنود صدای مضطری را...
اما بازهم بیشتر از ایشان دل خود مولایمان حضرت بقیه الله خون است...
ای کاش مطالب مربوط به معرفت امام عصر (عج) هم در وبلاگتان بیشتر بود...
امروزه یکی از مشکلات جوانان ما عدم شناخت نسبت به امام عصر
و مسئله ولایت فقیه است.
اگر جوانان ما نسبت به امام زمان (عج) معرفت پیدا کنن قطعا ولایت فقیه را میپذیرند
زیرا که فرموده خود حضرت است که در زمان غیبت باید به روات حدیث مراجعه شود و از آنان در مسائل حکومتی پیروی کنیم...
شرمنده که این ها رو گفتم،بنده کوچک تر از اونی هستم که این ها را بگم...
اما تو این دوره ای که صدا و سیما داره کم لطفی میکنه نسبت به مهدویت،از شما بچه ولایتی ها انتظار میره بیشتر در امر روشنگری مهدوی کار کنید...
تازه این که رسانه های غربی واقعا فعالیت عمده رو در برنامه های تحریف مهدویت دارند انجام میدن و متاسفانه در ایران هم اکثر خانواده ها از ماهواره استفاده میکنن
و با دیدن این برنامه ها شبهه براشون ایجاد میشه و وقتی هم پاسخ داده نشه...
جنگ نرم امروز خراب کردن امید به آینده ی سبز و همون باور مهدوی است...
یادمون باشه که در جنگ تحمیلی ،تمام اعتقاد رزمنده ها این بود که امام زمان ازشون راضی باشه و همین طور حرف رهبرشون رو زمین نمونه اما امروز این سخن مقام معظم رهبری رو زمین مونده چرا که ایشون فرمودند باید باب به خصوصی برای مهدویت در زنگی ایجاد کنید و روحیه انتظار و منتظر پروری رو زنده کنید و ...
بنده حقیر رو ببخشید اصلا قصد جسارت ندارم با این حال شرمنده که این ها رو عنوان کردم.
انشاءالله که موفق باشید.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی