بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

آخرین مطالب
آخرین نظرات
به گزارش خبرگزاری فارس، جدیدترین اطلاعات از سریال «معاویه و حسن و حسین» که با نزدیک شدن پخش این سریال منتشر شده حاکی از فتنه‌ای بزرگ است.
بنابر گزارش منابع خبری برخلاف ادعای «محمد العنزی» تهیه کننده این سریال که گفته است «سریال ما تلاشی در جهت وحدت شیعه و سنی است» کسانی که بخش‌هایی از این سریال در انتظار نمایش را دیده‌اند اعلام کرده‌اند سریال «معاویه و حسن و حسین» نکات زیر را دنبال می‌کند.

1. تبرئه یزید بن معاویه از قتل امام حسین(ع) و مجرم دانستن عمربن سعد، شمر و اهالی کوفه در این حادثه
2. ارائه صلح امام حسن مجتبی(ع) به شکل نادرست و تبرئه معاویه از نقض صلح‌نامه و نشان دادن برتری وی در برابر امام علی(ع) و امام حسن مجتبی(ع)
3. یکسان نشان دادن امام حسن و امام حسین علیهما السلام با معاویه و یزید
4. سفید و مطهر نشان دادن تصویر معاویه و یزید.
5. تحریف و شبهه‌اندازی در حقایق و مسلمات شیعه و تحریف مذهب شیع اثنی عشری
6. تنزل جایگاه حسنین(ع) با به تصویر کشیدن آن دو حضرت(ع) و نشان دادن آن دو امام معصوم(ع) بدون هیبت و بدون هرگونه وقار و قداست.

بنابر این گزارش، نور شریف از بازیگران مشهور عرب با اشاره به مخالفت الازهر در به تصویر کشیدن امام حسین(ع) در موارد مشابه از توقف پخش این سریال در پی مخالفت الازهر ابراز نگرانی کرد.
این سریال قرار است از شبکه mbc پخش شود و در عین حال سازندگان سریال در حال مذاکره با شبکه‌های مراکشی، سودانی، اردنی، فلسطینی و تونسی برای پخش این سریال هستند.
این در حالی است که جدیدترین اخبار حاکی از به تصویرکشیدن حضرت زینب کبری(س) توسط «تاج حیدر» بازیگر سریال‌های تاریخی سوریه است.
بنابر این گزارش هرچند چگونگی بازی وی در این نقش معلوم نشده است اما اکثر اطلاعات موجود درباره این بازیگر زن سوری از بی‌حجاب بودن وی در اکثر کارهایش خبر می‌دهند.
البته وی در سال 2005 در فیلم سینمایی «موکب الابا» به کارگردانی «باسل الخطیب» که به داستان سفر کاروان کربلا از کوفه تا شام می‌پرداخت در نقش «سکینه بنت الحسین(ع)» حاضر شد.

بنابر این گزارش در این سریال که با کیفیت HD فیلمبرداری شده «پیر داغر» بازیگر مشهور لبنانی نقش «ابن ملجم» را بازی خواهد کرد.
به گزارش فارس، سریال فتنه‌انگیز «معاویه و حسن و حسین» که بر اساس داستان خیالی «عبدالله‌بن سبا» چهره امام حسن و امام حسین علیهما السلام را به‌تصویر کشیده، قرار است ماه رمضان از بعضی شبکه‌های عربی پخش شود.
در خلاصه داستان این سریال که پیش از این نام‌هایی چون «الاسباط»، «معاویه و دوران فتنه» و «مشعل‌های نور» داشته، آمده است: این سریال به زندگانی امامان حسن و حسین[ع] و فتنه بزرگی که پس از رحلت حضرت رسول(ص) رخ داد و نقش آنان در دفاع از خلیفه سوم عثمان‌بن عفان و همراهی با امیرالمؤمنین علی‌ّبن ابی‌طالب(ع) می‌پردازد؛ این سریال همچنین کنار رفتن [امام] حسن[ع] از خلافت [مسلمین] برای ایجاد صلح بین مسلمانان و وحدت امت اسلامی را به نمایش می‌گذارد.
در همین حال شبکه روتانا در گزارشی درباره این سریال عنوان کرد: این سریال نقش یهودیان در توطئه و اختلاف‌افکنی بین مسلمانان پس از کشته شدن عثمان را تا شهادت امام حسین(ع) به تصویر می‌کشد.
  • محسن هادی

نظرات  (۱)

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی