بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

آخرین مطالب
آخرین نظرات

قدرت کیک وساندیس

يكشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۰۹ ب.ظ

اول :بدون شرح برای همه!

دوم : در جواب عزیزی که نظر گذاشته بود در مطلب قبلی !

 

  • محسن هادی

نظرات  (۳)

خوب جواب دادی منتظر جان
میمیرم واسه کل کل کردن با اینجور آدما که از آزادی فقط یه عریان بودنش رو فهمیدن و بس!!!!
تاسف تاسف
  • امیری حسین
  • تازه اون پولی که نمایندگیهای تبلیغاتیشون به اونایی که تبلیغ پخش میکردن به کنار و همچنین اون 50هزار تومنی که به هرکسی که تمام ماشینش عکس جلبک بزرگ میتیکمان سبزها رو بزنه میدادن هم به کنار
    این که بدون هیچ پول و کیک و ساندیسی میخواستن بیان و بریزن تو خیابون و به قول خودشون از حقشون که رای به میتیکمان بود دفاع کنن زور داشت

    حالا هم که اینم ساندیس و کیکی که گفته بود درحال پخش کردنه
    به نظر من بدو تا تموم نشده بگیر
    من طرفدار هیچ کس نیستم .....
    ولی من بچه شهر ری هستم 7 میلیون تومان از طرف ستاد موسوی دادن تا مغازه در 30 روز بنر بزرگی اویزان کنم و تبلیغاتش جلوی مغازه ام باشه...بعد از چند روز که دوستم در تقی آباد 20 میلیون گرفته بود این کاره کنه ...منم دبه کردم که گفتم باید بیشتر بدید جالب اینه که کل پولو همون موقع دادن ...برای من که بد نشد یه ماشین انداختیم زیر پامون ولی خدایش خیلی اینها پول خرج کردنا..البته اینجوری که من ازاین رابطه ها که میومدن اونجا فهمیدم اونها خیلی پول زدن توجیب مال مفت بود دیگه از جیب رفسنجانی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی