بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

آخرین مطالب
آخرین نظرات

ماهستیم آقا روح الله

جمعه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۰، ۰۳:۳۵ ق.ظ
روح خدا

سلام

تنها باید نوشت

دردروز ارتحال شما در روز ی که شما

بادلی آرام وقلبی مطمئن رفتید !

قلب ما به تپش افتاد

و داغ تو در سینیمان نشست

من وامسال من که زمان حضور تو را در ک نکرده ایم

دوباره عرصه را حفظ می کنیم به زیارتتان می آئیم

اما بعد شما مولایمان و پیر عشقمان امام خامنه ای را در ک کرده ایم

درک می کنیم ؟!

گاهی چه ایراد هایی دارد سخنم !

می گفتم آقا جان

جایتان خالیست

تاببینید چه خبر است می دانم می بینید

چه کربلاست

چه پر بلاست .....

انقدر دارم بگویم که نپرسید .....

از ماجرای شورای رهبری بگیرید تا روز عاشورا کف و سوت

خوب سید را تنها گزاشته اند آقا روح الله

خوب

برایمان دعا کنید .

ما هستیم در رکاب کمکمان کنید درست رکاب بزنیم !

----------------------------------------------------------------------------------------------

بیشتر از این نتوانستم ذهنم را جمع و جور کنم .

 

  • محسن هادی

نظرات  (۶)

گر چه من سرباز هیچ و ساده ام

سر خوشم مهدی (عج) بود فرمانده ام

گر چه مهدی (عج) بود غایب ولی

سر خوشم بر نایبش سید علی
  • بسیجیان عملیاتی
  • سلام خدا قوت
    لبخند بزن بسیجی
    موفق باشی
    سلام اگه می خوایید خطرناک ترین جانور زمین رو بشناسید سری به وبلاگم بزنید البته قیافه اش شبیه ادماست !!!!!!
    سلام.انشا الله همیشه پیرو سید علی بمونید.یاعلی
  • امیری حسین
  • امیـــد رو دوباره یادت رفت منتظر !!!!!!؟؟؟؟؟
  • ما چند نفر هستیم
  • ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم
    در ره عشق جگر دار تر از صد مردیمپ
    هر کجا بوی خمینی به سر ما افتد
    دور سید علی خامنه ای میگردیدم

    چطوری دلاور؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی