بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

آخرین مطالب
آخرین نظرات

اشعار/ تا سنگ سر کوچه به پای تو نگیرد

دوشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۱:۲۶ ق.ظ

پروانه شدم شعله به پای تو نگیرد
این حادثه بر هیچ کجای تو نگیرد
بین نفس سینه ی من فاصله افتاد
تا اینکه در این شهر صدای تو نگیرد
تا این سپر تا شده ات فایده دارد
ای کاش مرا از تو خدای تو نگیرد
پهلو زدم آنقدر که مسمار بیفتد
تا موقع رفتن به عبای تو نگیرد
افتادن من در وسط کوچه صدا کرد
آری خبری نیست برای تو نگیرد
من شیشه سپر میکنم امروز برایت
تا سنگ سر کوچه به پای تو نگیرد
تو خواستی اینبار فدایم شوی اما
من خواستم اینبار دعای تو نگیرد
                                    *** علی اکبر لطیفیان ***

  • محسن هادی

نظرات  (۱)

  • محمد رضا پروانیان(ذاکر)
  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر وبلاگ وب پر محتوایی دارین خوشحال میشم به وب مذهبی من هم سر یزنید و در قسمت نظرات نظر خود را در مورد وبلاگ بیان کنید در ضمن با تبادل لینک هم موافقم اگه مایلید من را با نام (می چاره ساز) لینک کنید و در صورت امکان کد لوگو را هم قرار دهید و بهم خبر بدین با چه نامی لینکتون کنم .یا علی مدد..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی