بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

بچه حزب اللهی

... پراکنده نویسی های یک بچه حزب اللهی

آخرین مطالب
آخرین نظرات

آقا ببخشید . . . ماسکتون افتاد ؟

سه شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۳:۱۶ ب.ظ

.......   شهر ما دیگر ندارد بوی آوینی و همت ......

با خودمم اطرافمو نگاه می کنم   . . . وای خدا چه خبره؟! خودم و نگاه کردم دیدم از همه بدترم!

اوه چقدر آدم ماسکی ؟

......  چی بگم! 

شهرمون نگاه کن!

از همه چی پره و کم نداره ...  حرف زیاد دارم اما امروز می خوام به این گیر بدم. . .

یه شاعر می میره (قیصر امین پور ) خودشون رو ببخشید .......... می کنن تمام بیلبرد شهر می شه

عکس ایشون ! باشه! اون یکی بازیگر مرد .... گلدره ـ آقا همش تلویزیون ..... !

حرفم اینه خدا رحمتشون کنه .... اما کجا دارید میرید ! آقایون مسئولین .... ؟!

بابا  نمی گم   نمی گم  ...... هفته ای یه شهیدی که از شیمیایی به شهادت میرسه و هیچکی نمی فهمه  رو   مطرح کنید ! نه حد اقل . . .

با با  ایام شهادت حضرت زهراست /فاطمیه است ......  رنگ شهر و یکم عوض کنید .....

بخدا گفتم یکم ..... چیزی نیست بخدا ..... ما به یکم راضی ایم !

آخ یادم نبود فرهنگسرا ها قرار کنسرت بزارن ... بیلبرداتون پره !خوب ایشاله فاطمیه سال بعد !

ای خدا ....

می خوام دادبیداد کنم .....  گوشاتون رو بگیرید !

باید وسط فاطمیه ...... آهنگ بزاره بره جلو دبیرستان .....

! آقا ی مامور نیرو انتظامی اینا دارن مزاحم ناموس مردم می شنا ! صدای ضبطشون ؟!

جوا: آقا جون من که از شما دستور نمی گیرم..... ! بعدم الان تو ماموریتم.... ! راننده حرکت کن !

نیروی انتظامی  تشکر...... تشکر .

وقتی انقدر راحت همه چی فراموش می شه باید  هم  با سگ بیان تو مزار شهدا!

بایدم به بهونه آزادی (که خدالعنت کن باعث و بانی این خط رو )  هر غلطی که نمی خوان بکنن .

باید تو رومون وایسن بگن :مرگ بر بسیجی.  مرگ بر اصل .......

بایدم عکس آقا و امام وآتیش بزنن!

با ید عاشورا ......

.............. . . .

بابا بیدارشید .........  این خواب شماست که دل امام زمان رو خون کرده بابا بیدارشید ....

از این ماسکی بودن در بیاید .... والله قسم هممون باید جواب بدیم.

. . .

خیلی شاکیم  . خدافظ بابا .

  • محسن هادی

نظرات  (۳)

سلام
وبلاگ خوبی دارید.

حماسه 9 دی بروز شده حتما بخونیدش و نظر بگذارید.
فعلا
سلام
نمیدونم چی بگم
فقط امیدوارم به امید خدا هر چی زودتر بعضیها متوجه بشن اطرافشون چی میگذره
به امید اون روز...
با اشتیاق منتظر آپ های بعدیتون هستم...
سلام
وب خوبی داری
ولی کجای کاری که اینا شاید کوچکترین چیزاییه که ما میبینیمو فکر میکنیم چقدر گندست...
فقط
الهم عجل الولیک الفرج....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی